Inspiracja w czerni, zieleni i złocie

Ciemnozielony kolor o nazwie Mech stał się inspiracją do kolejnej metamorfozy. Zobaczcie jak pięknie prezentuje się w połączeniu z klasyczną czernią i eleganckim złotem.


Stopień trudności:łatwe
Techniki: malowanie/woskowanie podstawowe, dekoracja szablonem
Użyte materiały:
- farba Mech
- wosk bezbarwny
- wosk czarny
- wosk Patyna
 - wosk złoty
- komódka (tu z Allegro.pl)
- kasetka rzeźbiona (sklep indyjski)
- tabliczka drewniana
- szablon (tu z HagArt.pl)

Kasetkę na biżuterię odtłuściłam i pomalowałam dwukrotnie farbą w kolorze Mech.



Za każdym razem pędzelkiem, delikatnymi ruchami okrężnymi wprowadzałam farbę we wszystkie zagłębienia. Po wyschnięciu pokryłam farbę bezbarwnym woskiem.

Dla podkreślenia rzeźbień użyłam wosku Patyna - wcierałam go przede wszystkim w zagłębienia, tak by stały się ciemniejsze. Ostrą częścią gąbkowego zmywaka do naczyń zdjęłam trochę farby z wypukłych elementów kasetki.


Złoty wosk roztarłam tak, by rozświetlił wypukłości.


 
Komódka z drewna egzotycznego i mdf była nieco obdrapana i brakowało jej nóżki. Zdemontowałam różowe paski - gałki i zdarłam z frontów papierowe nalepki. Zmyłam bardzo dokładnie klej, którym był przylepiony papier. Przykleiłam nóżkę. Oczyszczone fronty pomalowałam farbą Byta-yta w kolorze Mech.

 

Obudowę szafki zawoskowałam na czarno. Dorobiłam gałki z zawieszek do obrazów.
Fronty udekorowałam za pomocą szablonu złotym woskiem, delikatnie wcierając go w powierzchnię.


Na brzegi szufladek naniosłam palcem odrobinę wosku i roztarłam.




W ten sam sposób udekorowałam małą, drewnianą tabliczkę, którą wykorzystałam jako podstawkę do świecy. W jej blasku doskonale widać jak pięknie połyskują złote drobinki.











Komentarze

Turkus i złoto

Popularne posty